A PLĂTIT DE TREI ORI MAI MULT DECÂT SCRIA LA RAFT

Ieșean păcălit într-un magazin non-stop. Sucul era 6,5 lei, dar pe bon figura 18 lei

Un tânăr din Iași a reclamat o situație revoltătoare petrecută într-un magazin non-stop din zona 2 Băieți. Acesta a constatat, la scurt timp după ce a plătit cumpărăturile, că prețul unui suc fusese înregistrat la casa de marcat cu o valoare triplu față de cea afișată la raft.

PREȚUL LA RAFT: 6,5 LEI. PE BON: 18 LEI

Clientul a povestit totul pe un grup local de Facebook, unde a explicat că a cumpărat mai multe produse, printre care și un suc ce avea afișat prețul de 6,5 lei. Când a verificat bonul, a rămas șocat: sucul fusese taxat cu 18 lei, fără nicio explicație clară.



PERSONALUL – INDIFERENT ȘI SFIDĂTOR

Când a semnalat diferența vânzătoarei, răspunsul acesteia a fost unul care a amplificat frustrarea clientului. I s-a spus că „produsul a fost deja bătut în casă” și că nu se mai poate face nimic. Mai mult, vânzătoarea a susținut că prețul de 18 lei corespundea unui alt produs de pe același raft.



Chiar și în fața amenințării cu o reclamație la OPC, vânzătoarea a rămas impasibilă: „Foarte bine, faceți ce vreți.”



CLIENTUL: „FOAME MARE LA NON-STOPUL DIN 2 BĂIEȚI”

„Am semnalat vânzătoarei că la raft sucul era 6,5 lei și pe bon 18 lei, dar niciun stres, a zis că e prețul de la sucul de lângă și că nu îmi poate da banii înapoi. I-am zis că fac reclamație la OPC și a zis foarte bine”, a scris ieșeanul pe rețelele sociale.

SPECIALIȘTII AVERTIZEAZĂ: E ILEGAL

Diferențele între prețul afișat la raft și cel de pe bon reprezintă o practică ilegală care poate fi sancționată de Protecția Consumatorilor. Comercianții care înșală clienții pot fi amendați, iar în cazuri repetate, activitatea le poate fi suspendată.



Clienții sunt sfătuiți să verifice întotdeauna bonurile fiscale și să sesizeze imediat autoritățile dacă observă discrepanțe.